torsdag 22 oktober 2009

VG

Men hur bra är man på en skala? Hade VG i både Engelskan och Svenskan! Bättre än jag trodde i svenskan och sämre än vad jag trodde i Engelskan! Det går nya tåg! Har nu lov i från svenskan i 4 hela veckor, men bara en vecka ifrån Engelskan, då borde man väl hinna med nåt eller?

Handlade upp mitt kylskåp i dag igen, körde sen hem och gjorde klar gulaschsoppan som jag gjorde i min allra största gryta, en sisådär 20 liter, kan vara bra att ha!

Låg sen och sov en timme och hade det gott. Vid 5 kom Agnes, Liam och Simon och åt middag. Fick hjälp av Agnes att klippa KF:s (kattafans) klor och Zimon fixade till min CD så nu kan vi än en gång spela bort grannarna! Simon och jag lekte fredag och tog oss en stadig whiskey, råkade visst bli en Irish coffee också! Bra träning inför Harrys kvällen!

Har gosat med Liam nästan hela kvällen och så härligt att se att han nu kryper, med ena foten under sig, precis som morbror Adde. Vid 8 gick de hem, för då var lille Liam precis slut.

Diskar och röjer lite efter mina gäster och snart dags för bingen igen! Var i hela friden tar dagarna bara vägen?

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: