tisdag 13 oktober 2009

Full fart!

Ja, den här dagen inleddes då med lite pluggande på min Engelska och eftersom jag imorgon ska ha mycket besök så var det bara till att sätta igång med allt förberedande. Gjorde middag, en efterrätt och bakade en kaka.

Satt här och slappade vid datorn och då sms:ade Marie, min härliga kompis ifrån Lenhovda, hon kom hit och fikade, men den  stackaren fick inte en syl i vädret eftersom jag berättade om allt mitt som hänt i helgen.

Upp till Coop där jag träffade Carina och blarrade med henne en stund, träffade också Simon som ville hämta sina frysvaror i min frys.

Upp till Agnes och Simon, försökte hjälpa till lite och fick och hade en sån rackarns tur att jag fick kvällsmat där. Bullens varmkorv med bröd. Adde kom också dit när han jobbat klart.

Ja, hem och blogga och snart ska jag faktiskt kolla “Desperate housewifes”, kanske på tiden att man orkar engagera sig i nåt TV program?

Livet leker och till 90% älskar jag snart hela världen! Hej hopp!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: