lördag 31 oktober 2009

Fredagsnöjet

Upp tidigt och sen körde jag till Broakulla, till mor och Arne för att hjälpas åt med att slå in en jättepresent. Fikade och busade lite med deras kattunge.

Hem och dammsög, gick upp till Agnes och Liam, tog vagnen och vi gick sen upp till Coop. Träffade på en gammal lärarinna till Agnes som vi stod länge och snackade med, Pelle på vinden och på hemvägen två gamla kompisar från Skruv.

Gick hem och hämtade bilen och hämtade paket ifrån Cellbes och hem och donade lite, upp till Agnes igen och käkade middag. Eftersom både Simon och Adde jobbade så lekte vi. Tittade på Idol och hade kontakt på chatten med en beundrare. . .som ville att vi skulle träffas. . .ville inte jag, orkade inte heller!

Hemåt vid halv 11 och skulle hänga upp Addes tvätt, men vad hade hänt då? Jo, tvättat sina svarta kockkläder med vit, luddig härligt papper i sina fickor. Arma barn!!

Ja, det blev ingen glasbar för min del igår, hade ingen att gå med och inte fanken vågar jag mig dit själv. Men det kommer fler helger!! Sov sen gott!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: