onsdag 7 oktober 2009

Tävlingar

Det är ett roligt påhitt det, speciellt när man vinner! Såååå kul! Har fått en ny sponsor: BUTIK STIL. och på måndag börjar min nya tävling! En super snygg ring! Jag me vill ha, jag meee!!

Vad har lilla gumman hittat på idag då? –Jo, jag har städat lite i Addes skåp, rensat ut gamla videofilmer och cirka 367 Slitz tidningar. Sa till Adde att det är bättre att han köper lite nya tidningar så att han kan lära sig lite nya finesser!

I eftermiddag hade jag lilla Liam hos mig: Han e så snäller och go denna pöjk! Vi busade som vanligt, åt och sen passade han givetvis på att bajsa när han var hos sin mormor. Vid 5-tiden kom Agnes flåsandes, trodde jag hade bråttom iväg, men eftersom Liam sov så fick hon snällt stanna en stund till, synd att väcka den lille nallebjörnen!

Vid halv 6-tiden körde jag upp till miljöstationen med alla tidningarna, var inne och hämtade paket till Adde, igen, han har blivit galen i kläder den pojken! 2 nya behåar till mor, behövs när det hänger nedåt, det ända som går uppåt, det är tandköttet och det är ju inte bra det heller! (Karin Brunk´s ord)

Hämtade Mia och sen till Ann där vi fick en god pastagratäng, sallad och en smarrig blåbärspaj med kaffe och bulle. Hur i hela friden får man bara ner allt? Snackade och tittade på TV, allmänt trevligt som vi brukar ha det. Var hemma vid 10!

Ja, nu får väl mamma ta och ställa sig och diska upp den disk som sonen fixat till, eftersom han jobbar och jag är arbetslös kanske det inte är mer än rätt? Hoppas att ni alla får en fridefull natt, sov gott mina vänner!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: