torsdag 8 oktober 2009

E jag bortgjord, eller?

Ja, då klarade vi av även denna skoldag! Gick in på Coop i Lessebo för att handla, ut i bilen med alla varorna, hittade inte min mobil, in på Coop igen och stimmade med personalen, ut i bilen igen och letade. Körde hem med varorna, ringde upp min mobil, men den var avstängd, röstbrevlågan gick in 3 gånger och jag bönade och bad att få tillbaka min mobbe. Ja, sen blev det till att gå på högvarv, stirrig som bara den och ringde upp igen, DÅ . . svarade någon.  .  . och vilken svada som rann ur mig då. . . dålig kontakt och jag gick på om polisanmälan och lite annat snällt i bara farten! Personen som svarade fattade säkert inget, men jag bad honom lämna telefonen i kassan. Oh, Gude Gud, jag har gjort nåt dumt!! Fattade sen att det var Coopföreståndaren jag skällt ut!! Ringde sen Agnes och bad henne hämta den! Vad skulle jag gjort och vad ska jag göra? Nu vågar man sig väl inte in dit mer?

När jag väl lugnat mig lite, började jag baka en dubbel sats med kanelbullar. Var bara tvungen att sätta händerna i något och jag stod och förbannade mig själv! Sen kom Agnes med min mobbe och vi bytte mot de namn -nappar jag vunnit. Ett lugn la sig över storavägen 89, vill jag lova. Satte sen på en balja kaffe, tog en kanelbulle och njöt av att min mobil var hemma igen.

Har sen diskat, sprungit och småplockat lite och förbereder mig för helgen, som kommer att bli HÅRD!

Nu gott folk är det snart dragning i min tävling, om 1 timme och 15 min. Det värsta är att man blir ju avundsjuk på dem som vinner, för inte fanken kan man skicka in sin egen E-mail adress! Jag me vill ha, jag vill!!! Lycka till önskar jag Er alla!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

När får vi veta vem som vann?:)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: