måndag 5 oktober 2009

En trött,tråkig, seg dag

Fattar inte riktigt var den här dagen har tagit vägen, den har varit snabb, seg. tråkig och jag kommer knappt ihåg vad fanken jag har gjort idag! Det gamla vanliga, men även den attans tråkiga Svenskan. Lagat middag, varit på Coop och hälsat på min gullebulle 2 gånger. Lovade mig själv igår att denna dagen skulle minsann få ett roligare innehåll, men icke sa Nicke. Man känner sig bara trött och uttråkad på allt det vanliga så nu får det ta mej tusan snart hända nåt kul!

Fick iallafall med mig Adde upp så vi kunde rensa lite i hans garderober, känner sig lite lättare av det faktiskt och det får väl bli ett race till imorgon på det området.

Just nu saknar jag bara min goa säng och att få drömma sött, sova ut i morgon och vakna med ett leende på läpparna! Och varför inte? Imorgon får jag ju besök! Av alltid pigga, roliga och goa Sandra! Hon behövs just nu, känner jag, någon som gör mig glad igen! Fan, känns som om jag har bly under ögonlocken! Sova, sova och sova!!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Nu syns vi snart! Sätt på en balja kaffe!!!!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar hos mig (jätteskoj!) att jag nu startat ännu en kul en..

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..med chans att vinna 1 presentkort från en underbar inrednings/ present butik. Kika gärna in =)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: