torsdag 15 oktober 2009

Engelskaprov

Jaha, det hade man idag ja, och jag antar att det gick bra. Tror faktiskt på ett MVG! Det är bara en sak jag har lagt märke till och det är ju att jag inte kan plugga! Jag menar tid finns om jag orkar, men har inte kommit in i nån bra lästeknik! Skulle aldrig klara av att gå i grundskola i dag med så många ämnen! Jag har ju bara två ämnen nu och de hinner och orkar jag ju inte med. Har två stora arbeten som ska vara klara i svenskan som helst ska vara klara NU och sen engelska på det till torsdag. Jag säger bara: Gode Gud giv mig styrka eller 7 miljoner på Lotto!

Efter skolan var jag på Apoteket och sen borta och snackade med Anita och Monika en sväng, sen hem och åt, började tvätta och därefter fick jag besök av Carina Gullberg. Ja, jag säger då det. . .

Var uppe och gosade med Liam och kollade på när Simon försökte sätta ihop en hylla! Han är fingerfärdig min svärson, men det får han inte nämna för då blir han tjurig på svärmor, eller också skriver han något elakt om mig på sin blogg!

Skulle sen börja med min svenska men la mig på soffan en stund istället. Middag för två, disk för två och sen tog jag itu med tvätten för två. Det är bara min säng som är för en, än så länge så. . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: