torsdag 22 oktober 2009

Morgonens tanke

Har kanske sovit 5 timmar inatt, men hur pigg var inte jag när jag steg upp, tog bara en liten stund innan jag fattade vad det var som ringde.

På med kaffet och ut och hämtade morgontidningen. Njöt och tittade på den grå himlen och alla gatlysen, fick faktiskt lite julstämning i mig, kan knappast förklara men ett sug inombords av nostalgi och sen en tjock klump i magen av jämmer av vad alla julklapparna, mat och blommor kommer att kosta. Hörnini, skulle man inte kunna få strunta i att betala alla andra räkningar i December och bara få njuta av julefriden?

Hallo, finns det någon godhjärtad moderat där ute? Var då så vänlig att inför detta.

Högaktningsfullt

Anneli Lau

1 kommentarer:

Anette J sa...

Jag håller med dej...Inga räkningar i dec...O dubbel lön för låginkomsttagare...Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: