söndag 25 oktober 2009

Fest! Nu igen?

Sov ju till halv 12 igår och det har inte hänt tanten på väldans länge! Var uppe och hämtade min bil hos Agnes, sen upp till Coop, duschade och sen var det bara att vänta på sina gäster, igen!

Ann, mamma, Arne, Axel, Birthe och familjen Svensson Lau kom hit. Och H!! Började festa igen och vid 9-tiden drog vi upp till glasbaren. Herre jösses, var kommer allt folk ifrån? Vid 12-tiden satte allt sitt festande sina spår, så då var det bara till att knalla hemåt! H fick snällt följa med men erbjöd honom att stanna kvar med Adde. Oh, Herre min Gud så lik en viss T han är, till och med kallade mig för gumman, men missade lilla. Har förstått att en del vill veta vem denna H är, men till Er kan jag bara säga: det tar vi sen!

Steg upp och frukost vid halv 11 idag, men egentligen var hon ju bara halv 10. Givetvis hade jag glömt att tiden skulle ändras! Sen körde H hem!

Ska nu ta tag i min stora disk sen gårdagen och försöka att skrapa ihop mitt liv!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: