lördag 17 oktober 2009

Ladies night

Snarare deras natt, antar jag, med så mycket damer framför sig! Visst att stå och se de här kändisarna för 420 kr på en stor TV-skärm var väl bra, men kan lika gärna se dem på en vanlig TV.

Mia och Nettan hämtade mig vid 5 och sen hem till Cathrin och började vår kväll, roligt att träffa dem igen, trots två delade läger! Sen buss till Växjö och som vår vanliga tradition erbjöd så blev det kissepaus i Furuby: Inte dåligt med tanke på att det är en busslinje!

Väl framme in på Harrys, tog lite dricka. Ut och rökte och då kom en taxi, chauffören undrade om jag skulle till Kosta(korkat tyckte jag eftersom jag nyss kommit in), men det visade sig vara min brorsa som råkar köra i Växjö.

Upp till tipshallen för vår Ladies night, mer dricka och visst, en mycket god stämning! Fullare blev vi, men vid 11 kom vår skjuts till Kosta. In på glasbaren, mycket folk denna kväll eftersom norrmän invaderat hotellet. Attans trevligt! Var uppe och dansade med en norrman som var helt suverän på dans och även väldigt trevlig. Hemma vid 1-tiden och stöp i säng!

Snart kommer det även lite bilder från kvällen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: