onsdag 21 oktober 2009

Skator och fåglar

Jaha, då har man sett alla djuren ute i Fagerhult då, men måste ju ändå säga att ägaren var snyggast! Får väl ta sig ditåt en sväng igen! Fick en egen liten sightseeing med honom inne hos alla skorpioner, ormar och spindlar. Fyyy! Han sa att förr eller senare ville tjejerna ta på ormen!(Vad han nu menade med det) och hade lagt fram skalet av en spindel så att tjejerna skulle bli rädda och krama om ägaren, bra uträknat får jag lov att säga, men hur kvick i huvudet är Anneli? Inte värst vidare. . . .

Hängde sen med Ann hem en sväng, hann att möblera om lite i hennes lägenhet innan vi stack till Mia. . på Chili con Carne, efterätt och kaffe. Tittade på vår Terry Evans och lite andra spännande andeprogram. Jonny var på Ishockey i Tingsryd och vi hann att få resultatet vid hans hemkomst, 4-1 till Tingsryd, Braaa!

Hemma ca halv 11 och nu ska tanten sova! Om det går vill säga, man ska aldrig lägga sig med proppfull mage, kan drömma mardrömmar då! Spooky!!

2 kommentarer:

Simon sa...

haha du börjar ju bli sporttok.

Lina sa...

*halkar in* Vilken fin blogg du har! :)

Tänkte passa på att tipsa dig om en tävling som jag har i min blogg, där du kan vinna helt sjukt fina virkade bakverk - 100% kalorisnåla! :p


Annars hoppas jag allt är bra med dig? Här kommer jag absolut kika in igen, hoppas det är ok att jag lägger till er bland "mina favoriter"?

Ha en skön dag!

Kram Lina

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: