fredag 2 oktober 2009

Många vinster blir de!!

Har idag vunnit i två tävlingar, namnnappar till Liam och ett halsband till mig själv med två brickor. På dem ska det naturligtvis stå Anneli och Liam. Vad annars?

Har varit en hektisk fredag för min del. Har dammsugit, plockat bort sommaren från verandan, slängt alla sommarblommor och köpt nya höstblommor. Härligt men sorgligt på samma gång!

Fick sen ett ryck att putsa Addes fönster och byta gardin, det fönstret har inte sett en våt trasa på minst 1 år!

Pappa och Lucja kom och hälsade på idag, fikade och snackade. Mycket roliga människor! Hade med sig fika till mig och samma till Agnes, skulle ju dit också och hälsa på! När det sen kört hem så stannade jag hos Agnes och Liam. Hjälpte till med att plocka upp lite grejor, diska och köra en massa tomlådor till miljöstationen. Fick med mig lite prylar hem också som jag bara var tvungen att hem och dona med! Idag har jag också spelat gooo musik på min nya CD, högt och det vet i faan om inte grannarna vaknade till ett tag. De jobbar kväll-natt och antar att de sover ganska länge på dagarna!

Sen körde jag upp till Coop åt Agnes, Adde mötte upp och vi tittade på Idol tillsammans. Fick sen natta min lilla gullebulle och är han go eller? Bara att lägga honom, han lägger sig på sidan, drar upp ett gosedjur över ansiktet och sover! Det är mormors pojk det!!

Hem efter Idol och sprejade tre korgar åt Agnes, bloggar och tar mig en stadig whiskey! Nu ljuger jag igen. . .det blev två!! Hej hopp!!

1 kommentarer:

Fru Evelina sa...

vad roligt med alla vinster, stort grattis :-)!

kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: