måndag 19 oktober 2009

Du mörka dag. . .

När jag vaknade idag kändes klockan inte som 9 direkt, mörkt o tråkigt!

Mamma kom sen hit och tittade på lite roliga bilder ifrån fester och sen fortsatte vi upp till outleten för att shoppa lite grejor till en speciell jubilar. Åt en god middag, raggmunk och fläsk och sen hem till Agnes och Simon på en fika. Fick gosa med min lille fis igen. Därefter var det till att köra upp till Lessebo med Adde. Hade tid hos sjukgymnasten för sin onda rygg. Hem och börja plugga, men det är väl fanken vad det kommer mycket annat emellan då. . .Ringde på dörren och trodde det var Jolanta men då kom en kompis ifrån Skruv och vi tog en fika, straffet för att jag måste plugga men inte ville!!

Jolanta kom sen vid 7 och tack min Gud så hade hon gjort ett gott arbete, talade om för mig hur och vad hon tyckte att jag skulle skriva om. Tack söta barn för det!! Som sagt inget intressant arbete men ack så enkelt när hon förklarade och tyckte på!

Blir väl till att göra klart min del av arbetet ikväll + lite annat i Svenskan om bland annat Herr Bellman, gött nu börjar vi närma oss något som man i alla fall kan bli lite intresserad av!

Fjäril vingad syns på Haga. . . . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: