fredag 23 oktober 2009

Härliga fredag

Fick än en gång dammsuga idag efter den döda fågeln Zacke släpat in och efter min kära Diesel. Adde och jag drog sen upp till fågelhuset men de öppnade visst inte förrän två. Körde sen till mamma och Arne och tittade på den förtjusande kattungen och väntade på Axel och Birthe. Hade en förtjusande leverans med sig: 5 whiskey och 4 lådor öl, nu har man så man klarar sig över Alla helgona helgen!

Körde sen upp till fågelhuset igen och det första jag fick se som tryckte näsan mot rutan var Ola och hans “den lyckligaste kvinnan” i Världen!! En skojfrisk sak som bara älskar att höra om Mias och mina bravader i Grekland på den gamla goda tiden. Gick runt och klappade fåglar och även majsormen vågade jag mig på idag. Skojade lite med Stefan som han hette, att nu skulle jag minsann hem och ta mig en whiskey eftersom det är fredag. – Ja, han hade visst date på kvällen med en tjej som också gillade whiskey. . . blååååst!

Hem till Agnes med en leverans, pussade på Liam och nu blir det middag. Ska sen spackla upp mig, klä om, upp till Agnes och festa lite eftersom hon sen ikväll ska skjutsa mig till tåget mot. . . Växjö!

Skriver min historia om Harrys kvällen imorgon. . .om det blir någon. . .eller kanske inte….

2 kommentarer:

Simon sa...

Bli nu inte för full så att du kräks i min bil inatt ;) ha det så kul.

Lantligt i stan sa...

Låter som du haft fullt upp idag! En flaska whiskey kom sambon hem med idag också. Själv dricker jag ett glas vin just nu. Vill passa på att tacka för den fina vinsten jag vann i din utlottning! Ha en trevlig helg!
Kram Anki

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: