söndag 25 oktober 2009

Tupperware

Ja, sen var det då dags för Tupperware party hos Åsa i Skruv vid 14.00. Satt mest och gäspade, tar hårt på tanten att vara ute. Därefter körde jag till Broakulla till mamma och Arne och åt middag och sa hej då till den danska släkten och lämnade ansökningshandlingar som Birthe skulle ha med sig till Danmark för Addes räkning. Hua, han kanske får jobb där som kock redan innan jul! Hur ska då stackars mamma klara sig?

Tog med mig en Pizza på hemvägen till Adde eftersom han också var lite “dagen efter” idag. Stack sen upp till Agnes och Simon och hjälpte dem lite och jag fick med mig lite DVD filmer hem.

Som tur väl är, så är det snart läggdags! Tanten ska sova ut och drömma om allt som hänt i helgen! Tåls att fundera på och kan väl säga så här: Anneli är livrädd för att gå in i nåt nytt förhållande och än så länge så känns det inte helt rätt. . .eller fel. . .vet ej. Vet bara att den jag är intresserad av inte har visat så starkt intresse och den jag inte är så intresserad av, har visat mycket starkt intresse idag. Blev nyss ditbjuden men tackade nej. Inte värt att ha så bråttom, eller?

Allt kommer när det känns till 100% rätt och än är det tydligen inte dags!!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag sitter här o undrar om det är han jag tror....(facebook), i så fall tycker jag han ser hyvens ut. En kopp kaffe med trevligt sällskap är väl i vilket fall som helst alltid trevligt, han kan kanske bli en bra vän för framtiden, vad vet jag. Nähä du Lausan du får snart komma till mig o prata lite om ditten o datten, o en balja kaffe till det. KRAM!!!

Anonym sa...

Javisst, bara ring!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: