fredag 23 oktober 2009

Min givmilda väninna

Var ute och körde med henne i Lessebo en dag och då fick vi syn på en man på trottoaren som verkar lite märlig och jag säger – Vem i hela friden är det? Innan jag ens hinner tänka nästa tanke så vrålar hon – HAN ÄR DIN!! Så godhjärtat är hon min vän! Precis som jag tänkte när jag tänkte när jag såg killen som ägde fågelhuset: HAN ÄR MIN!!

Har haft svårt för att somna i natt och när jag väl somnat så har antingen grannarna uppe eller nån mardröm väckt mig! Vid halv 1 vaknade jag av en sådan:

Liam var med mig och skulle sova hos en kompis i stan, det var bara det att han ändrade utseende hela tiden och blev Adde. Jag märkte en böld på magen och jag tryckte, ut kom var, blod och vätska och till sist mini kackerlackor och myror! Fy f..!

Steg upp och läste i min bok: Djurens språk, och hu så kusligt:

Kackerlackor – Gör upp med ditt förflutna och det slutar förfölja dig. Min gåva till dig är att släppa det förgångna! (T)

Myror – Att samarbeta är lärorikt. Min gåva till dig är att samarbeta med andra! (Skolan?)

2 kommentarer:

Amanda sa...

Nu har jag fått hem mina fina vinst! Tackar så mycket för finfin tävling! Jag är så himla nöjd med min ballerina. ♥

diana sa...

Just nu har jag en tävling på bloggen - var gärna med! =) Önskar dig en trevlig helg =) Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: