söndag 18 oktober 2009

Armjävel

Vakande vid 9 idag, bäddade, åt och duschade. Körde sen ner till Broakulla och fikade med mamma och Arne.

Skulle börja med min svenska läxa idag, började skriva för hand men ack så gott för min arm då!! Har antagligen fått en rejäl inflammation i den. Gör till och med ont när jag håller den still. Adde tror att jag gör allt för att slippa men det är faktiskt inte sant. Får väl se vad farbror doktorn säger när jag kommer dit. Lite retfullt också eftersom Jolanta kommer hit imorgon kväll eftersom vi då ska redigera vårt grupparbete. Hon är nämligen en människa som vill ha VG eller MVG i svenska, men Anneli hon nöjer sig med ett G. Inte lätt att samarbeta med någon som inte vill samarbeta och det gäller faktiskt på båda hållen!!

La mig istället på soffan en stund och Adde tyckte att jag skulle se “Brokeback Mountain”. Ok, sagt och gjort. Ansåg väl att den var lite överreklamerad, mer lööööv!

Stack sen upp med Diezel till Agnes och Simon, har nämligen haft den lille vovsingen här under tiden då Agnes och Simon varit i Nybro och IKEA IGEN!!

Ska nu ta det lite lugnt framför dumburken och sen . . . . bingen!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: