torsdag 29 oktober 2009

Middagsgäster

Ja idag har det väl inte hänt så mycket på fronten! Det vardagliga och en långpromenad igen, jaaaa han tutade idag också, han ser mig iallafall, inte dåligt det!

Var inne på Outleten en sväng och kollade, hem och tvättade och började förbereda middagen jag skulle bjuda på. Vid 5 kom Agnes, Simon och lille Liam. Agnes hade beställt kokt torsk med dillsås! Så fick det bli. Liam åt två stora portioner, vi busade och gosade. Simon gick sen hem och Agnes somnade gott en stund på soffan.

Tog sen tag i disken och min tvätt. Adde har jag knappt sett röken av idag, varit med kompisar och skulle in till Växjö.

Ska nu ta mig en kopp kaffe och slappa en stund vid TV:n. Imorgon är det fredag igen, jösses vart tar dagarna bara vägen? Är det undra på att man bara blir äldre och äldre? Om inget annat så märker man det på Liam som växer så att det knakar!

Tack för den här dagen!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: