måndag 26 oktober 2009

En grå måndag

Vaknade vid 10 idag, trodde jag, hade givetvis glömt att ställa om klockan i mobilen och det var ju tacksamt!

Hängde upp 3 skoställ jag fått av Arne, för i detta hus finns det skor! Jag lovar, men det är inte jag som köper dem utan min son. Tog sen en sväng med “sugaren” och skurade av golven.

Agnes ringde sen och undrade om jag ville ta hand om Liam under tiden de bakade lite kakor till hennes födelsedagskalas som var den 26e augusti, lite försenat på grund av flytten till Kosta. Vi promenerade, bytte bajjablöjan och åt clementin, det gillade han den lille. Agnes och Simon bjöd på middag, Flygande Jakob och det tackar man ju inte nej till. Mätt som en propp gick jag hem vid 5-tiden som jag trodde var 6 eftersom jag än en gång glodde på min icke omprogramerade mobil. Stack sen upp och köpte några nya näspluttar och träffade Familjen Nygren-Ahlqvist!

Mamma ringde om Addes jobb i Danmark så vi var inne och kollade lite bilder från detta hotell, trodde vi ja, men det var ett Slott! Får han jobb där min lille pojk är han inte dålig!

Har haft en slappekväll och tittat lite på “Scary mowie 3”, ja, jösses vilka galningar! Snart dags för min älskade vän – sängen!!

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

Med chans att vinna presentkort från en finfin barnbutik :)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: