söndag 11 oktober 2009

Söndagen

Minsann, uppe redan halv 10 idag! Frukost med Anette och Inger! Trevlig söndagsmorgon, slapp ju äta frukost ensam.

Vi gick sen upp till Agnes, eftersom Inger inte sett Liam på länge, vinkade sen av Nettan och Inger och jag gick upp en sväng till Agnes igen. Eftersom jag redan väckt honom så fick jag ju passa på att gosa och mata honom.

Gick sen hem och dammsög taket på min bar som inte sett en dammsugarborste sen den sattes upp, tog sen mina träpersienner och golvet. Sprejade sen tre korgar vita och klara till Liams rum, lagade middag till Adde och mig, diskade och slog ryggen i soffan. Sov i 2,5 timme!!! Behövde visst sova igen några timmar av helgens alla bravader, men det gör inget och bravaderna var ju väldigt trevliga!!

Gick sen upp till Agnes och Simon med korgarna, snackade lite och sen och intog en sen kvällsmat. Tror faktiskt att det snart är dags för ryggläge igen eftersom jag måste upp tidigt imorgon.

Glöm nu inte att min nya tävling börjar imorgon! Butik STIL sponsrar och du kan vinna en underbar ring med ditt namn! Tävlingen börjar 09.00!! Var med! Lycka till!!

1 kommentarer:

Anette J sa...

Tack för en trevlig kväll m god mat o dryck o trevligt sällskap...o det var roligt att träffa Agnes o Liam in real life again :) Vi hörs...God natt...Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: