lördag 17 oktober 2009

Skruv

Sov ju lite länge idag men mådde ändå bra. Stack upp till Agnes så att hon fick hjälpa mig med fotona till bloggen, gosade med Liam och sen hem.

Körde ner till Skruv för att hälsa på pappa och Lucja, fikade och hade det gott. Stannade till på hemvägen i Lessebo och handlade och det var definitivt tvunget eftersom mitt stackars kylskåp ekade. Släppte av Adde vid outleten och jag stack hem och packade upp mina varor. Upp till Agnes igen en sväng, gosade med mitt lilla hjärtegull och sen hem med två sladdlösa telefoner. Snackade med Inger, mamma och Ann.

Kvällen som följer är lugn, Adde och jag har käkat middag i ljuset av cirka 60 värmeljus, har diskat och ikväll blir det lugnt eftersom glasbaren är abonnerad. Det var väldigt taskigt tycker jag! O här ska man sitta och inget göra! De får väl tänka på de gamla damerna? Ok, ok får väl ta det lugnt då!!

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Skoj att du är med o tävlar hos mig igen =)

Kan oxå berätta att jag precis nu startat ännu en kulig en:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-tuffa-rockefella-ting.html

Kika gärna in o delta i den med o ha en riktigt skön söndag! Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: