onsdag 30 september 2009

Liam och jag

Steg upp 8 idag och gjorde mig i ordning. Visste ju att jag skulle ta hand om mitt lilla barnbarn idag så jag knallade upp och hämtade honom vid 10-tiden. Vi gick upp en runda till mitt gamla jobb där jag träffade Nettan, Kerstin och Challan. Träffade även mina gamla chefer och jag varnade Liam för Kenneth Koch och sa att det var en ful gubbe, säkert inte populärt. Sen gick vi hem och jag gav Liam mat och sen sov det lilla grynet nästan i 2 timmar, så mormor hann och slipa av sin köksfläkt igen och sprejlacka den. Oh, fy fanken vad grannt det blev!!

Vid 3-tiden kom Åsa och hämtade sin Orbitrech som hon köpte av mig för 500 spänn. Tack för det, då blev man av med lite skit till.

Ägnade sen resten av dagen fram tills klockan halv 6 till min gullebulle. Agnes och Simon kom och hämtade honom och jag gjorde mig i ordning för kvällen. Något annat roligt som hände den här kvällen var väl att morfar Gunnar kom och hälsade på lilla familjen och det är ju inte varje dag om man säger så!

Vid halv 7 körde jag upp till Mia och blev bjuden på kräftsoppa med bröd, pannacotta, kaffe med glass. Vi tittade på “det okända”, nya avsnitt och jag bara älskar det! Har snart ett eget medium i min närhet och det är bara att tacka! Hon ska gå kurser hos Terry Evans och hur avundsjuk är jag på en skala?

Fick kläder av Mia och det är ju en evig tur att vi har samma smak! Tackar och tar emot!! Puss!

Hemma vid halv 11 och snackade lite med min son som tittade på lägenheter i Malmö, min lilla pöjk vill ge sig av. . .från mamma! Lycka till! Livet är till för att utforskas!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: