torsdag 3 september 2009

Regniga torsdagen

Steg upp vid 6 idag och njöt av ensamheten och morgonen. Läste den sedvanliga morgontidningen, bäddade och duschade.

“Hej hå, hej hå vi nu till skolan gå”…… Hade sve och eng idag, fick massor med läxor eftersom jag inte gjort svenskan och missat en engelska lektion men det får väl gå ändå. Får jobba desto mer hemma!

Dammsög när jag kom hem och klarade iallafall av mitt engelska personliga brev som skulle mailas till min lärare, en sak mindre! Efter det lagade Adde och jag middag eftersom han var ledig idag. Vi stekte fläsk och gjorde raggmunkar, inte helt fel alls faktiskt!

Har varit i Broakulla ikväll, måste ju träffa mitt lilla barnbarn ibland. Är så söt!! Har fått 2 små risgryn till tänder. Fick gosa med honom lite iallafall innan läggdags, för han är lite kvällstjurig grabben! Men vad gör väl det?

Agnes har försökt att lära mig ikväll hur man lägger in bilder och får fram Kittos video! Gick väl inte helt fel, fattade inte allt men det kommer väl! Tar lite tid att få in i sin skalle och jag kan väl inte påstå att jag är så intelligent av mig heller för den delen. Ja, lyssna nu och njut , och lyssna på alla hennes låtar. Får väl skryta lite eller? Den mörka gitarristen heter Pontus och är en riktig liten pudding. Var ute med Kitto och Pontus till havs i februari, (Finland) då vi firade Dessis och Kittos födelsedagar. En mycket nice resa där jag bland annat blev påstött av en finsk lebba som hette Anneli och jobbade på Finlands flygplats som säkerhetsvakt. Men det är en annan historia!! Kuuul var det!

Var även inne hos morsan och Arne. Fikade och snackade en stund innan Adde och jag begav oss. Stack in på Coop och handlade middagsmat till imorgon då jag återigen får fint besök. Mer om det berättar jag i morgon!

Ska nu lägga mig och försöka klura ut mer i boken om “numerologi”, välldans intressant! Så snart kan jag berätta för alla mina vänner vad er livsväg går ut på, akta er!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: