söndag 13 september 2009

Min lördag

Och jag skulle bara ta det luuugnt! Skit heller! Gick hela morgonen och funderade hur jag skulle få upp mina hyllor, allt var ju snett så jag släppte tanken på att få upp dem.

Började att städa min veranda istället, satte upp 2 hyllor där ute och delade på min humle som sen planterades i andra krukor.

Sen började jag snegla på mina sovrumshyllor igen, började såga och sen var det som om himlens alla änglar fick mig att tänka till. . . Så gör vi. . och det fungerade! Fick sakta men säkert dit dem och när sista skruven skruvades dit ringde Ann och Mia. Köpte med sig fika och vi satt och snackade en stund.

Lagade sen middag och då ringer Ann: –Jag vill inte sitta hemma själv och glo på TV. Ska vi till glasbaren? Får jag sova hos dig? Självklart, tog en cider, fixade till oss och gick dit. Det var mycket folk, frotterade oss med Andreas Ravelli, Ulrica Messing och Torsten Jansson. Till och med levande musik! Tog ett antal drinkar och snackade med folk. Mycket trevligt!

Vid halv 12 knallade vi hemåt och la oss! Trötta tanter!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: