torsdag 24 september 2009

Min torsdag

Uppe redan vid 6 idag och förberedde skoldagen. Hade vikarie i svenska idag och det var ju förstås lite annorlunda. Sen engelska med Anette.

Var på Apoteket och sen hos Einarssons, hemma i Kosta vi halv 1 och jag åt lite middag. Gick sen upp till Agnes och Simon, skulle hjälpa den lite men tog väl mest hand om gulle-bullen.

Adde jobbar till 4 idag och sen skall det packas för oss båda. Ska sova i Broakulla i natt eftersom vi ger oss iväg till Kiviks äppelmarknad imorgon. Brukar vara trevligt med bra uppträden och en massa äpplen i alla dimensioner. Vi har hyrt en husbil som vi ska tillbringa vår helg i. Det jag nu är mest orolig för, är väl om Rock-Olga och T ska dit, hur i hela friden skulle det se ut och framförallt kännas?

Min dator får vara i säkert förvar hos Agnes så mer bloggande blir det inte förrän på söndag och då har jag väl förhoppningsvis lite trevligt att skriva om. Bajs bajs!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas du får trevligt. Du kan väl höra av dig när du kommer hem så kan vi bestäma någon dag som vi kan ses över en fika. Kram.kram

Anette J sa...

Ha det så trevligt :) Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: