tisdag 8 september 2009

Mina grekiska Gudar

Idag har det väl inte hänt så mycket egentligen men tiden går ändå. Städat i källaren och burit upp mina dörrar, var bara tvungen att få ett hum om hur det kommer att se ut. Drog ner min gamla sovrumshylla och sågade den i två delar, kan vara bra att ha ute med lite småkrafs på.

Började sen att plugga om mina grekiska Gudar igen, jösses hur ska man bara hålla reda på allt. Gjorde stolpar, renskrev för hand och sen på datorn. När Adde skulle hjälpa mig att maila över dessa papper till Agnes säger han att det bara var ett att maila över, vadå tungan i halsen? Men bokstavligt talat så fanns det faktiskt fler, men tur iallafall att jag sparade mina kladd, om ut i fall att. . .

Vid halv 4 idag kom Agnes och Simon med lille Liam, träffade honom inte igår, så idag längtade jag igen. Han behövde sova så jag gick en runda med honom i vagnen, till Outleten för mormor behövde lite godis, kände hon. Sen sov han ca en timme och jag passade på att göra kvällsmat.

När han sen vaknade var det dags för gröt och han åt bra idag, hade nåt att titta på under tiden, Adde och hans kompisar som spelade poker, sen var det mycket lek och han älskar att gå runt, runt och spana in allt. Vid 7 var det dags för välling, lite lek till och sen sova för natten.

Vi kvart över 8 kom de och hämtade Liam för hemfärd och de hade då hunnit måla tre rum i lägenheten. Två färdiga människor med mycket jobb framför sig och sen en flytt hit.

Ska nu se första säsongen idol, jag ska titta på TV!! Och sen blir det bingen, har nu inga sänglampor så det blir väl att sova med en gång! Tack tisdag!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: