onsdag 16 september 2009

Afrodite Zeus och jag

Steg idag upp halv 8, gjorde mig redo för att måla i lägenheten med Simon och Tobias, höll på till ca halv 11 och sen hem till mina greker igen. Duschade, tog en sväng till Coop och sen upp och måla igen med Agnes, var hemma igen vid 5.

Vid 6-tiden hämtade jag Mia i Lessebo och sen bjöds det på god middag och efterrätt hos Ann. Vi mediterade och tittade på Idol, underbara program!!

Hemma igen, ska nu lägga mig med mina grekiska gudar och författare, sista chansen innan provet imorgon! Tänk på mig då!!!

En innehållsrik dag där jag även har hunnit ta det lugnt, skönt ändå att ha nåt att göra så man slipper grubbla för mycket, har ju som sagt var lätt för det. Vända och vrida, vända och vrida! Men även svaren på allt, kommer nog så småningom!

Oj, oj Dionyssos väntar på mig i sängen!

1 kommentarer:

carola sa...

så kul att du hittat till min tävling..

Vilken vacker blogg du har, ska kika igenom den i morgon..
När jag orkar hålla ögonen öppna..

Sov gott

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: