lördag 5 september 2009

Bröllop och Öland

Ja idag var det ju bröllop här i Kosta mellan Ulrica Messing och Torsten Jansson! Har fått inbjudan men tycker att det skulle vara pinsamt att gå eftersom jag inte blir så bra på bild! Vem vill hamna i skvallerblaskorna och skryta att man varit med där?

Nej tacka vet jag turen vi gjorde till Öland, Adde jag och Mia. Stannade på vägen dit och drack kaffe och åt kalla äggamackor, det är livet det! Var framme på Eriksgården på Öland vid 10 och det första vi gjorde var att beställa Tarot tid hos Birgitta. Underbara människa! Sen ska vi bara se om det hon säger stämmer också. Adde och Mia var också helnöjda! Testade en ny kille också som var medial. Han sa att jag skulle meditera och jobba mycket med mig själv och då kommer allt att bli så bra! Precis som jag inte vet att jag behöver det, precis som om jag inte gör det och dessutom vet jag att allt kommer att bli bra, inget snack om den saken!

Gick runt och kollade på allt som såldes från parfymer, helande stenar, aloe Vera och Tarotlekar. Intog också en god middag på Eriksgården med kaffe och god kaka efter. Vi hade satt upp oss på tid hos en tjej som heter Anneli och hon kör med trancehealing. Hon kan med händernas hjälp “se” vad man har för problem i kroppen. Hon nämnde mina ögon, lever, hjärta, kärlkramp i benen och mina lungor. Inget att hymla med, det är just där mina problem sitter. Makalöst så mycket energier som sätts i rullning under hennes händer! Fantastiskt!

Tog en runda till och kollade, träffade min gode vän Marie i Lenhovda också och jag antar att det gänget var lika nöjda som vi.

Adde och jag körde sen hemåt, stannade till på ÖB och sen bjöd han sin mamma på jordgubbs milkshake på Macke Doonald. Tog vägen inom Coop och inhandlade lite söndags middag och sen hem och vilade en stund på soffan,  som inte blev så länge eftersom min egen lilla familj kom. Simon skulle glo på fotboll ikväll, Agnes skulle upp och spackla i lägenheten och jag tar hand om Liam. Han sover just nu som en liten ängel, mormors lille kille!! Nattgäster: Agnes, Simon och gullebullen!

1 kommentarer:

Anette J sa...

Låter som en bra lördag. Vi har varit i Rottne hos Billys pappa o ätit smörgåstårta...mmmmm va gott det var :) Ha det...Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: