torsdag 24 september 2009

Tävling – Madame Petite

Har fått den stora äran att få hålla i en tävling i samarbete med Madame Petite! Jag får lotta ut tre vinster till ett värde av 1075 kronor!

Madame Petite är en underbar butik med lantlig inredning, fransk lantstil, shabby chic, vit romantik och romantiska kläder. Där finner du både gammalt, nött och nytt, lantlig design, heminredning, vackra textilier, antika möbler och mängder av charmiga detaljer. I deras klädkammare hittar du också kläder från Noa Noa, Rosemunde och Container. Kika gärna in i deras webbbutik och bli lika salig som jag!

1:a pris: Ballerina på stativ eller klänning på galge (värde 600 kronor) 
2:a pris: Lavendelstövel (värde 350 kronor)
3 pris: Rosenknoppskrans (värde 125 kronor)

Namnlöst-1 kopiera 
Jag tävlar om tre vackra vinster från Madame Petite hos Anneli!

1 lott
♦ Skriv en kommentar och berätta vilken utav vinsterna du helst vill vinna! Samt lämna din bloggadress/mailadress.

2 lotter
Kopiera bilden + texten ovan och publicera i din blogg. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 3 stycken vänner via mail och en kopia till mig (anneli.lau@hotmail.com). 
♦ Skriv sedan en kommentar och berätta vilken utav vinsterna du helst vill vinna! Samt din bloggadress/mailadress och länken till inlägget!

Vinnarna utses genom lottning.
Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas torsdagen den 8 oktober klockan 20:00!
Lycka till allihopa!

60 kommentarer:

Linda sa...

Jag är med! :D
Skulle vilja vinna lavendelstövel ^^

LÄNK; http://lindadoos.blogg.se/tavlingar/2009/september/valfri-ting.html#comment

Kontakta; lindadoo@live.se

Gabbies sa...

Hej! Tack för tipset, jag är gärna med och tävlar. OM jag har turen att vinna väljer jag lavendelstövlen =)
Min länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/fina-ting-fran-madame-petite.html

Hoppas på tur!

Ha en skön helg!

Carita sa...

Hej! Jag vill gärna vara med :)
Länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/3-vinster.html.

Skulle vilja vinna Ballerina på stativ. Tjusig!

Ha det fint!
turkost@gmail.com.

Stina sa...

Jag tycker att alla sakerna är fina.;-)

AkH sa...

Hej, vilka fina saker. Svårt att säga vad jag skulle vilja vinna. Lavendelstövlarna och rosenkransen ser underbara ut!
Tack för inbjudan till att delta i tävlingen. Jag försöker länka nu också!
www.livetharochnu-akh.blogspot.com
Fortsatt bra helg!
Anna-Karin

AnnaC sa...

Oj, vilken fin tävling! Jag skulle bli jätteglad om jag vann rosenknoppskransen. Den var så otroligt söt.
acwse@hotmail.com

jessie sa...

Åh så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle helst vilja vinna "Ballerina på stativ". =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-fina-priser-fran-madame-petite.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kväll!!Så kul att hita till en ny mysig blogg..hoppar gärna på din tävling...jättekul ju!!! Länkar.Bloggade mycket med henne förr när hon hade bloggen Vanilla Dreams and Humlebees..urmysig! Men jag äälskar nya butiken o alla hennes vackra alster med !!!

HA EN SKÖN LÖRDAG!
kramis Millan ♥

Lönnen 13 sa...

Åh vilka fina saker!
Vill gärna vara med, har länkat med bild.
Om jag vinner vill jag helst ha en ballerina till min konståknings prinsessa här hemma.
Kram Anneli

lolla sa...

hejsan
trevlig tävling du har, vinner jag vill jag helst ha rosenknopps kransen...
Länkar i min blogg under kategorin tävlingar.
kram lolla

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag är med och min favorit är ballerinan på stativ. Jag har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/september/tre-vinster-8-oktober.html

Såg inte att du ville ha en särskild tävlingstext och hann göra ett lite annat inlägg men du kan väl kika och se om det är ok?

Millah sa...

Jag skulle vilja vinna ballerina på stativ eller rosenknoppkrans :)

Baxita sa...

Rosenkransen vill jag helst vinna.
Länkade här: http://baxita.blogg.se/2009/september/3-vinster.html

Jeanette S sa...

Jag skulle helst vilja vinna ballerinan. Skulle passa perfekt i mitt fönster.

Anonym sa...

snygga saker!
jag är gärna med och tävlar om Ballerina på stativ. Den skulle platsa perfekt i mitt annars så mörkgråa rum.
Hoppas du får en trevlig kväll, hälsningar santtu_nyberg@hotmail.com.

julia sa...

vill gärna ha stöveln :)

Roses & Angels sa...

Hej! Jag är gärna med och tacka för din kommentar på min blogg. Skulle ju vilja vinna ballerinan på stativ men annat går ju också bra, fina vinster! Länkar självklart från min blogg: http://angelandroses.blogspot.com/
kram Christa

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag skulle gärna vinna ballerina på stativ.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-ballerina-lavendelstovel-eller-rosenkno.html

info@annakarlsson.se

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!
Den superfina rosenkransen får gärna flytta hem till mig... :D

anonitota@comhem.se

Lillan sa...

jag vill vinna 2a priset. är ju en riktig sko o holic!

länkat hart jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/3-vinster.html

mail: litenmentuff@live.com

Tova sa...

Är lite kär i den fina kransen, så den väljer jag som eventuell vinst! :D
kramar


ectricgirl@yahoo.se

Lotta sa...

Den där söta kransen skulle jag vilja ha...eller, ja, allt var sött!
=)

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med i din fina utlottning!
Om jag vann skulle jag nog vilja ha ballerina på stativ.

Jag länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Helena sa...

Jättefint alltihop, men skulle vilja ha ballerina på stativ! Länkar i vänsterspalten i min blogg.

Amanda sa...

Tack för ditt tips. Jag vill absolut vara med i din underbara tävling! ^^

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-tre-vackra-vinster.html

Om jag hade turen att vinna skulle jag allra helst vilja vinna ballerinan på stativ. men alla vinsterna var kanonfina.

Hoppas på tur! ♥

Ida sa...

Hejsan!
Jag vill gärna delta i tävlingen. Länkar från min blogg.

Skulle gärna vilja vinna balettdansösen på stativ
Kram Ida

Helena sa...

Hej! Jag vill gärna vara med, skulle jag vinna vill jag nog helst ha klänningen på galge, sååå söt! Ha en fin vecka! Kram Helena

Emma - inredning och annat kul sa...

Jag blev förälskad i stövlarna. Jiii,,vad fina de var :) Håller tummarna håårt.

Anne sa...

Tar en lott, tack och hoppas på stövlarna. :)

abackman66 at hotmail.com

Mamms sa...

jag vill helst vinna rosenkransen.

Hanna sa...

Hej Anneli!
Tack för titten hos mig!
Jag är gärna med och tävlar!
Vill helst vinna stöveln eller kransen...
Länkar i högerkolumnen på min blogg.

Ha d gott!
Kram Hanna

Egater sa...

I'd love to win this first prize (all of them are great). It would be so nice in my craftclass (I am a craftteacher in local basic school) and girls would love it :)
Greetings from Estonia
egateris at gmail dot com

Anneli sa...

Har akkurat funnet den flotte bloggen din :)
Jeg blir gjerne med på konkurransen din og tar gjerne 2 lodd takk :) Jeg syns alle premiene var nydelige og hadde blitt veldig glad om jeg vant, uansett hva det skulle være :)
Kram fra en Anneli til en annen <3
mailadresse superkur@online.no

Titti sa...

Hej
Jag är gärna med & tävlar & har länkat ifrån min blogg. Skulle vilja vinna rosenknoppskransen. Mvh Titti

Anonym sa...

Hej Jag är gärna med och tävlar om så fina saker. Jag tycker rosenkransen är finast
gunbritt.johnsson@spray.se

My home is my Castle sa...

jeg blir gjerne med på trekning :))
Og jeg linker såklart ;)

Ha en fin dag
Klem,Kari

solveig sa...

jeg blir gjerne med på trekkningen ,) syns alle premiene var fine...
ha en fin dag. klem-solveig

Anonym sa...

Jeg er med! Vil veldig gjerne vinne den ballerinaen :-) Alle tingene var nå fine synes jeg!

Jeg linker til innlegget på min blogg :-)

Klem fra meg

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag är gärna med och tävlar jag också. Och jag tycker att ballerinan är bedårande! Skulle vara jättelycklig om jag vann en sådan...och om jag skulle vinna något av de andra priserna, så är jag lika lycklig för dom också!
Kram
Marie

Lantligt i stan sa...

Vilka ljuvliga vinster! Klart man vill vara med och tävla om dessa! Jag skulle nog välja lavendelstövel om jag vann! Länkar från min sida!
Kram Anki

Katta sa...

Vill gärna vara med i utlottningen och hoppas på en underbar lavendelstövel, länkar till tävlingen. Kram Katta

Violetta sa...

Så flotte gevinster, og så gøy med lotteri! Jeg tar selvfølgelig hva som helst, om jeg skulle vinne, men de små ballerinakjolene var jo veldig søte da ;-) Linker til deg!

Isn't she lovely sa...

Hej
Vilka härliga vinster! Jag tar genast 2 lotter och hoppas på att vinna den vackra kransen!
Kram!

Fröken Tindra sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag har turen med mig vill jag vinna en klänning på galge.
Länkar från min blogg!
Kram!

Emelie Olsson sa...

Jag vill också vara med och tävla. Favoriterna är ballerina på stativ alternativ rosenknoppskransen. Jätte söta :)

Jag har länkat: http://tavlingskoll.blogg.se/2009/october/tavling-4.html

Anonym sa...

Hej!
Jag tar en lott och önskar att jag vinner ballerina på galge/rosenkransen - så jättesöta!
Hoppas på tur,
Lena Helmersson
helmersson71@hotmail.com

Nyanser av vitt sa...

Hej där,
Jag vill gärna vinna rosenknoppskransen. Länkar hos mig så jag tar två lotter.
kram Agneta

Cecilia sa...

Jag tar gärna en lott i den mysiga tävlingen (tyvärr har jag ingen blogg att länka ifrån)! Alla vinstpriserna var sagolika men jag måste nog erkänna att favoriten är den tjusiga ballerinan på stativ..
trasselsudden_[at]hotmail[punkt]com

AnnA sa...

Hej Anneli!
Jag är också gärna med och tävlar om de förtjusande föremålen från "Mme Petite".
Min länk till dig finns här:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2009/10/appletider-i-kivik.html
och så kan du passa på att beundra den fina äppletavlan i Kivik.
Ha en bra dag!
hälsn
AnnA

rule sa...

Hei! Vil gjerne være med i konkurransen, selv om jeg ikke har min egen blogg ennå....

Inspirerende å være "innom" hos deg:-)

Hilsen Ruth

rulek@online.no

hjem hos linda sa...

Heia...vil gjerne vinne en lavendelstøvel.Ønsker deg en trivelig uke.Legger meg til som følger jeg..klæm Linda

Anonym sa...

Jao! Stövlarna vill jao hao!
Kram Sandra

Mail: olanygren@live.se

japp sa...

hejhej.. wow, så fina saker.. jag gillar allt.. Är gärna me i din fina tävling, och har länkat såklart..

Önskar inget speciellt pris.. ALLT var fint.. superfint. Kram Helén.

Anonym sa...

Hej! ÅÅhh, vilka fina priser. Självklart vill jag vara med i tävlingen. Tyvärr har jag ingen egen blogg...men hoppas på vinst ändå!! Helst skulle jag vilja ha rosenknoppskransen, men ballerinan och klänningen var oxå förtjusande.

Vänlig hälsning isabellegranqvist@yahoo.com

LOPPISLIV sa...

Hej, jaaaa jag vill hemskt gärna vara med och tävla. Helst vill jag vinna rosenknoppskransen. Kram Paula

Willewira sa...

I sista sekund hittar jag denna tävling - klart jag vill vara med!!

Och gärna vinner jag ballerinaklänning på ställning... men även på galge, eller lavendelkängorna...

Jag länkar från min blogg också!

Med hoppfulla hälsningar
Willewira

Amanda -Elbemo sa...

Jag vill hemskt gärna vinna!
Jag skulle hemskt gärna vilja vinna nummer 1:) Ballerina på stativ(: Den var verkligen vacker!
Här är länken:
http://lillllamy.blogg.se/2009/october/avslutas-idag.html#comment

Anonym sa...

Hoppas och håller tummarna att man kan ha turen på sin sida och vinna dom fina lavendelkängorna.

ulrica.bernhult@glocalnet.net

Har även skickat mail till 3st vänner, för att få en extra chans.

Hälsningar Ulrica

tinemor sa...

Så underbara ting du skal gi bort!
Tenk om jeg var så heldig....
:-)
Kram

Shabbycharm sa...

två lotter på meg hvis jeg gjort rett, spiller ingen roll hvilken vinst, dom va vackra alla ihop.
kram bella

shabbycharm-no1.blogspot.com

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: