torsdag 17 september 2009

Morgonstund har guld i mun

Fast idag var det mörkt som mitt i natta. Det var en riktig heting jag la mig med i går! Hettade upp hela armen, från axel och neråt. Bra uppfinning det där med vetekuddar! Har haft ont i min arm och axel en längre tid, är det problemen som tynger mig eller kan det vara skrivkramp. I vilket fall så healade Ann mig igår och jag riktigt hörde hur det knakade i den, sen lite värme på det! Finemang!

Snart ska även jag bli sponsrad av ett företag och kommer alltså att ha tävlingar på min blogg! Så watch out och var med!

Får väl ta och göra mina morgonbestyr nu innan skolan, man ska ju lukta gott och så vidare. PROV idag, men tror ändå att jag kommer att fixa det! Tro, hopp och kärlek till mina greker!

3 kommentarer:

Anette J sa...

Lycka till i skolan o hoppas att värken försvinner. Kram Anette J

sandra sa...

Lycka till med provet!!

Marie sa...

Hallo!
Jösses vad fint det blev med sänggavlarna! Duktig du!
Bra bok med skratt,kan höra dig hit.
De andra heter...
Rapsbaggarna
Mintgrodornas återkomst
Villa Bonita
Serila gentlemä sökes

Du kan låna dem av mig.
Jag lämnade din bok i tisdags.Tack för lånet.
Hälsa Ann o Mia
Många kramar från Marie

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: