söndag 6 september 2009

Mera ork,tack

Vaknade vid 8 idag av att Liam låg och jollrade och kanske berodde det på att han var nysketen. Föräldrarna fick sova ut eftersom de höll på i lägenheten till 2 inatt, ja, Agnes i alla fall, Simon tittade ju på fotboll och drack bira med Jörgen.

Förberedde middagen när Liam och resten sov förmiddag, och sen kom mamma och Arne. Han skulle ju som sagt såga till mina dörrar men det blev inte riktigt som jag tänkt eftersom alla var vänsterhängda. Men det ordnar sig väl i slutändan ändå skulle jag tro. Fick även en oväntad gäst på middag, en kompis till Simon. Singel, 30 år och trevlig. Oj,oj!

Åt vår middag med efterrätt och sen fortsatte gänget upp till lägenheten igen och jag och Liam fortsatte “vad ska vi hitta på” kamp. Inte lätt i den åldern att underhålla och allt ska ju vara roligt också, skulle sen passa på att sova lite medan Liam sov, men där fick hon tji! Vaknade ganska fort och sen var det öset igen. Kan ångra ibland att man inte skaffade mer barn i sin blomstrande ålder, men idag förstår jag ändå varför. Man behöver mera ork och man är ju ändå ganska låst. Har 3 dagar på mig att läsa igen en massa svenska men behöver inte oroa mig, hinner nog inte ändå eller rättare sagt orkar inte, vill inte!

Känner att jag kommer att somna ovaggad ikväll, i och för sig. . .det gör jag ju i vanliga fall också.

Som sagt, vi gör ju alla våra val i livet och just nu känner jag: jag vill inte läsa, jag vill inte, har så mycket tid jag vill lägga på andra och annat!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: