tisdag 29 september 2009

En frisk tisdag

Ja, jag har varit frisk idag och det är bara att tacka för det! Har läst på min Engelska och Svenska, har dammsugit och sen fick jag rycket och slet ner min kryddhylla och min fula fläkt. Slipade och tvättade den, var uppe och köpte silversprej och satte igång. Sprang några gånger och sprejade och allt gick bra tills jag kom till ovansidan. Fan, skiten bubblade sig så nu är det bara till att börja slipa igen och börja om! Håhåjaja!!

Var uppe och handlade och sen lagade jag lite middag som jag skulle äta i min ensamhet, trodde jag. . men vem kom inte då om inte min lille gullebulle! Och givetvis erbjöd jag mig att ha honom. Tackar, tackar!! Var ute och gick med Liam och skulle samtidigt hälsa på Marie i Lenhovda som ju jobbar som massör här i Kosta. Fick låna 2 böcker av henne som jag nu ska njuta av!

Har snackat med min gamla kompis Sandra idag och bestämde en dag då vi skulle träffas och fika.

Ikväll när Agnes och Simon kom passade vi på att ta en liten fika. Provade jordgubbs parfaiten jag gjort. . . och vem åt mest! Rätt. . .givetvis jag! Jeansen blir allt trängre och trängre!!

Idol som vanligt och sen ner i källaren igen och kolla vad jag kan göra åt den gamla fläkten. Det löser sig nog förhoppningsvis, det som allt annat!!

Allt ska lösa sig! Så kom nu mina miljoner och min vackre man jag väntar på. . jag är redo!!!

1 kommentarer:

Amanda sa...

Nu är tävlingen om namnnapparna avgjord inne på min blogg. Skynda dit och kolla om det var just du som vann. :)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: