söndag 13 september 2009

Lugna gatan

Ann och jag steg upp vid 9 idag och åt frukost. Hon begav sig sen hemåt och jag slappade. Vid 12 körde jag upp till lampaffären och köpte en ljusramp till min säng som jag sen satte dit. FÄRDIG!!!

Vid halv 4 kom Agnes och Simon med lilla gullegubben. Matade honom, han sov en stund och sen gick vi upp och kollade in lägenheten. Det var lite gnälligt så jag fick ge honom lite välling också, somnade igen och hann och sova ca 1 timme innan Simon och Agnes kom för att hämta honom.

Annars har det varit ovanligt lugnt här på fronten och jag har inte känt nåt större behov av att göra något heller! Blir troligtvis en lugn kväll med lite TV, plugga och läsa min härliga bok “potensgivarna”.

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: