tisdag 15 september 2009

Målning

Väcktes idag av PEAB.s vägarbetare, höll ett jädrans liv utanför sovrumsfönstret! Fanken, vet de inte om att det finns massor med arbetslöst folk här i Kosta som behöver sova?

Nåväl, åt frukost och fixade lite, stack sen ner till Skruv, tog med fika ifrån Peppes och hälsade på min nyopererade fader. Satt och blarrade en timme och sen körde jag hem och pluggade igen.

Vid halv 4 kommer pappa och Lucja hit!! Ville se min säng och Agnes lägenhet, sen gick jag upp och räfsade upp lite äpplen och klippte ner några rosenbuskar åt Agnes. Hjälpte till med att köra bort all skräp till miljöstationen, målade, tog bort skyddstejpen och skruvade upp kontakter. Idag har jag iallafall gjort nåt gott åt någon annan. Simon var hemma med lille Liam som är jätteförkyld och gnällig. Skönt med tjejsnack och även Adde gick hem för han tycker INTE det är kul att umgås med sin mor. Vi är som ett gift gammalt par, grälar för det mesta.

Hann hem lagom till Idol och mitt bloggande, snabba ryck för här bråkar vi om datorn

1 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

Hahaha.. va kul du skrev om att du blev väckt av PEAB :)

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har just nu, du kan vinna fina ekologiska barnkläder.

Ha en härlig dag!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: