lördag 12 september 2009

Morgonfundering

Rädslor ska inte stoppa en, jag vet! Men idag har jag en! Tänker INTE köra till Emmaboda marknad idag! Däruti ligger min största rädsla och det är att möta Rock-Olga och T! Borde väl göra det, har inget att skämmas för, snarare han som borde skämmas som inte respekterade mig mer efter 9 år och sen tar första bästa (sämsta?) OK, då fjantigt, men skulle inte förvåna mig om jag ändå möter dem sista helgen i september när vi ska till Kiviks äppelmarknad.

Ska vara hemma och plocka lite istället och ta det luuuugnt!

2 kommentarer:

Agnes sa...

Vi ska inte heller dit pga just den anledningen. Usch... Kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tant kör en favorit i repris o lottar ut ytterligare ett presentkort från Lajbansson Leksaker:

http://uj76.blogspot.com/2009/09/manadens-tavling-i-samarbete-med.html

Kika gärna in o ha en riktigt braig söndag! Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: