onsdag 23 september 2009

Onsdagens innehåll

Morsan ringde och väckte mig vid 9 idag och måste säga att det är väldans ovanligt att jag sover så länge!

Fick ett lite spel här idag! Började förbereda kvällens middag, dammsög och torkade golv. Bakade sen en plommonkaka, gjorde chokladbollar och jordgubbsparfait.

Gick sen upp till Agnes och Simon och hjälpte dem att tömma släpet igen och jag hann och gosa med Liam lite. Sen körde jag och Simon upp och handlade, hem och vilade soffan en stund och sen dukade jag.

Vid halv 6 kom Ann och Mia, fick mig en healing av Ann och värken i min arm försvann!! Vi åt middagen jag lagat, la tarotkort och fikade. Mia “kände av” mitt sovrum, och på ena sidan kände hon “sorg” och på min sovsida kände hon “väntan”, stämmer säkert för jag har fortfarande sorg och väntan på allt det nya goda som ska komma in i mitt liv, alltså är det mina känslor som hon kände av, fantastiskt!!

Jag tittade sen på Idol och diskade min stora disk som jag hade sparat. Sen kom lilla Agnes ner och skulle låna min dator för hon har inte sin inkopplad än. Många om den vill jag lova.

Snart natti natti, tidig morgon imon!!

1 kommentarer:

Simon sa...

Bra att värken är borta i armen. Då kan du ju bära mer saker idag ;)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: