måndag 21 september 2009

IKEA igen. . .

Körde ner min bil till Broakulla, gick bra men är väldigt märklig när man svänger.

Ja, då har man vatt på IKEA igen och “Babyproffsen”, Jysk och Macce Doonald. Var tillbaka i Kosta vid 2-tiden, hem med Liam och mina prylar jag köpt. Busade med Liam en stund och sen var han bara tvungen att sova! Inte mycket till sömn under dagens utflykt. Han sov nästan i 2 timmar och sen var det dags för blöjbyte och mer välling. Vid halv 7 kom Simon och hämtade Liam, Agnes och jag körde till Coop.

Upp igen till lägenheten och kollade lite. Inatt blir det första natten för dem i Kosta. Mysigt när man ser att det nu lyser i deras fönster!

Jag har nu pluggat lite engelska, men har massor kvar! Även Svenskan är det mycket kvar av, men får väl plantera mig och läsa nu både tisdag och onsdag. Lite för kort tid mellan torsdagarna, veckorna bara springer ju iväg och för den delen är det ju inte lite man ska plugga in. . . .shit!

Bättre att man drar sig till kojs nu och stiger upp tidigt så att man hinner med lite! Naigthi naigthi!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: