måndag 14 september 2009

Luuugnt!

Ja, jag e nöjd med min nya “bed”, trots att den är lite snesågad av Arne. Man ska lyssna på kvinnfolket!!

Har idag varit lugnt, nästan för lugnt för min smak. Plugga, plugga och pluggar! Är rädd för att man inte får in det i hutet för det, ska ju ha prov på torsdag.

Har idag varit i affären, pluggat och sovit eftermiddag en stund, pluggat igen och sen kom Agnes och Simon med Liam. Var ute och gick en runda med honom, gav han mat och busade. De hämtade honom vid halv 9.

Herrejösses, känns som man kört fast någonstans! Du ska leva i nuet, ja, och hur lätt är det när det inget händer? Man kanske får lägga ner bloggen snart, för folk tröttnar väl på att läsa om mitt meningslösa liv, men OK man ska ju ta det lugnt ibland också!

Man ska fylla sina dagar med meningsfulla ting! Ja, och Liam och ungarna är meningsfulla, men att behöva läsa till dödagar känns inte speciellt uppiggande alls. Ro hit med mina 7 miljoner på Lotto nu så ska jag nog fanken se till att ge mitt liv en mening!! Ut och resa, köpa mig min Corvette, festa och ha det kul. I värsta fall kan man kanske muta någon för att få sig ett jobb också, i regeringen kanske. Kan väl inte vara så svårt att sitta där och sova för den lönen de har.

Förbannade Moderater!! Bara fördärvar för oss vanliga dödliga, du ska inte vara sjuk, inte arbetslös och snart ska de väl ha ut ännu mer bara för att du ska få bli begravd! Vem fan röstade på dem?

1 kommentarer:

Emma-Lou sa...

HEJ! Du är ju med i en tävling hos mig, tänkte bara tipsa om en till tävling som pågår just nu, nämligen barnvagnskrokar (länk 1) OCH en barnvagnsskylt (länk 2)!

Länk 1: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.11754261

Länk 2: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.11841957

Hoppas du får en alldeles förträfflig tisdag. Kram.

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: