söndag 2 augusti 2009

Stress stress

Vaknade igår morgon i Broakulla och det första jag fick se var min leende lilla gullebulle som sprang runt i sin gåstol och han verkade förvånad över att mormor var där. Min svärson fixade frukost och jag försökte väcka min morgontrötta dotter, as kalas medvetslös, hon har ett gott sovhjärta det barnet. Sen duschade jag och bäddade min soffa och körde vidare mot Öland. Kom till Lena vid 11-tiden och Lasse Ohlander var redan där för att hjälpa henne att få hem lite grejor. Gick sen till havsrestaurangen och intog en smarrig middag. Solade och hade det gott. På kvällen tog vi en grogg och snackade om livets väsentligheter, la oss tidigt, tidigare än både barn och pensionärer.

Idag vaknade vi vid 8. Åt frukost och sen solade vi tills jag körde hem. Hem och tvätta, vattna och packa om igen. Snackade med Ahlqvist, Georgiado och Agnes.

Ikväll ska jag lägga tarot för en kompis och försöka få med mig allt viktigt i min resväska, vad ska man ha på sig, ska det regna eller inte? Får väl slänga ner allt jag äger och har och trots det har man väl glömt hälften, är väl en attans tur att man ska till Malmö då för där kan man ju shoppa nytt, om man vill. Heja, heja, Malmö here I come!!!

Dagens ord: Lev som om var dag vore den sista! (Ja, det ska jag)

1 kommentarer:

Anette sa...

Haha...Go girl :)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: