lördag 29 augusti 2009

Dagen efter

En väldans trevlig kväll, med mycket god mat och mycket god dricka. Satt och pratade o hade kul. Vid 9-tiden drog vi sakteliga upp till hotellet och blev bjudna på kvällens första drink, strawberry diquiere. Det var någon företagsfest där och mycket folk, framåt kvällen drällde det även in en massa Kostabor. Snackade mycket med Mia med låren och det är ju inte varje dag vi träffas precis, mycket givande. Hällde sen i mig 3 pina colada, pratade med folk och hade det kul. Tittade även på en massa fina pojkar, och de var inte från Kosta.

Vid 1-tiden drog vi oss hemåt och satt och tjattrade till halv 3, sen var det bara dags att sova. . .o soffan snurrade. Låg skavfötters med Anita och vi sov till halv 11. Gjorde frukost och städade upp lite och de gav sig av vid ca halv 1. Ner i källaren och penslade in mina dörrar igen, tar tid men ack så vackert det blir. Ringde Eivor och hörde lite om granntanten och sen ringde jag upp Mia och snackade med henne. Får väl ta och städa lite mer noggrant ikväll när jag skrapat av mina dörrar igen. Får fint besök imorgon. . . . ända ifrån Stockholm

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: