söndag 30 augusti 2009

Vänta och vänta

Vaknade idag halv 9 av ett sms, bara att stiga upp och ta itu med sitt liv. Bäddade, åt frukost, körde till affären och skrapade åter igen på mina dörrar. Förberett en middag till gästen och Adde  har gjort smarrig chokladmousse. Inget är ju som väntans tider och nu vid 1 hörde hon av sig! KOMMER! Inte en människa man kan lita på egentligen, men hon hade visst fått tummen ur! Skulle åka nu ifrån Kristianstad via Hässleholm och till sist Lessebo där jag ska hämta henne. Spännande för hon har inte sett Kosta sen allt det nya har byggts upp och inte sett min lägenhet sen jag gjorde om den. Ja, det är mycket vi ska hinna med på liten tid, skiter i skolan imon för jag har fortfarande inte fått nåt schema om när jag ska börja, dålig service.

Som tur är så hinner jag ta en runda till med mina dörrar innan hon kommer min lilla grekakäring, saknar henne och livet blir så upp och ner av alla hennes ideer, lööv her!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: