söndag 23 augusti 2009

Huvudvärk

Hela dagen igår var jag och passade mitt lilla barnbarn medan Agnes och Simon var på auktion. Liam och jag gosade, busade och var ute och gick en sväng. Fy bubblan vilket snällt barn och han sov 3 gånger på den tiden jag var där. När morsan och Arne kom hem så smet vi in och jag fick i mig lite kaffe, för även kaffebryggaren var ju förstås nerpackad.

Vid 6 körde jag ner till pappa och Lucja och lånade duschen, tog 2 öl och fräschade upp mig inför kvällen, så gott det nu gick. Pappa skjutsade sen upp mig till Kopparsalen där kvällen skulle börja. Fick givetvis stå och vänta en bra stund innan gänget ifrån Lessebo kom, vänta, vänta och vänta. Fick oss sen lite mat och öl och vid halv 10 trampade han då äntligen igång: DAN HYLANDER! Oj, oj vilket ös det fortfarande är på honom. Mycket givande. Träffade givetvis en massa gamla kompisar, diskuterade världsproblem och även annat fyllesnack. Ja, och fuller blev jag, hej och hopp, klackarna i taket. Vinglade hemåt vid halv 2 och la mig.

Vaknade vid 10 idag, och jösses vilken skallavärk och nån röst har jag inte heller idag, för mycket öl och röka. Inte bra. Ska försöka att ta tag i mitt liv nu!

1 kommentarer:

Anette J sa...

Men det var väl bra att du hade det roligt :) men skallavärk är ju inget vidare...ha det gött. Kram Anette

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: