lördag 29 augusti 2009

Lugna lördagen

Nu fattar jag varför jag gillar att skrapa och ta i på mina dörrar! Jag ger utlopp för min aggresivitet! Och givetvis för att jag vill ha det klart, börjar jag på nya projekt så ska det ju helst vara klart NU! Jag tänker heller inte så mycket när jag håller på så det är ju som en meditation, lugn och ro i själen och nöjd med gott arbete.

Ja det är väl ungefär det jag har sysslat med idag, förutom att äta och varit i affären. Adde har också varit trött idag och det har varit Tv och sova som gällt.

Ja, ska än en gång ner i källaren och sen blir det väl antagligen bingen för min del. Ska upp tidigt imorgon och dammsuga, man vill ju ha det fint när långväga gästen kommer! Vet ej hur dags hon kommer än, men det ordnar sig och helst ska jag väl försöka klura ut nåt ätbart också.

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: