fredag 7 augusti 2009

KOL

inte undra på att man har det, gick åt ca 11 paket cig på 4 dagar, ett attans rökande. Glömde ju berätta om mitt schampo; när vi anlände till vårt hotell första dagen fanns det handdukar och små gulliga flaskor med schampo, men givetvis inte på min säng! Resedagen hade jag fått ihop 14 stycken, men fråga mig inte hur, tävling med mig själv?

Jaha, steg idag upp vid 9 och packar om igen. Min väninna Inger och jag ska till Öland och stanna tills på sön och bara äta, sola och är det någon som trugar så blir det nog lite vin också.

Ska berätta om vad Benny sa: Ja, han är mörk, blå ögon. kollosalt kostmedveten, djurvän, och tränar hårt och han är visst en riktig skogsmulle som även kommer att få mig att ut och promenera mycket. Ja jösses då måste han vara något speciellt, men när Benny sa att han hade en svart sportbil och egen företagare, då. . . .det fick mig att reagera. Why not? och jag som ville ha en Corvette! Han beskrev också min före detta och det stämde på pricken! Han ligger just nu i skilsmässa och vi möts när han är redo för ett nytt förhållande. No panic, lilla gubben. Jag finns här!

Livet vänder och lyckan är här!!

1 kommentarer:

Föräldrabloggar.se sa...

Gratulerar! Du har tagit dig in på våran topp 100 lista. Kika in för att se vilken placering just du har!


Mvh Camilla - Föräldrabloggar

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: