torsdag 13 augusti 2009

En stjärna är född

Ibland är jag och sonen dödligt ovänner och då oftast över pengar men ibland blir mamma stolt som en  tupp, som t ex av detta brev som blev sänt till Kosta outlet från en viss Bejron Andersson som bor någonstans i Sverige. Mottagaren var mästerkökschefen Bengt Sjöström:

Hejsan,

Är precis hemkommen ifrån semestern och var för 3 veckor sedan hos er på Kosta outlet.

Tänkte bara lämna en rad för att visa uppskattning för det bemötande jag fick av en av era

medarbetare i Kosta Outletrestaurangen, en stor tatuerad kille.

Uppenbarligen hade det varit en dag fylld med kunder och stress för flera rätter var slut och han såg lite medtagen ut och ändå tag han sig tid och fixa i ordning en vegetarisk pytt till mig, kom ut med den till bordet och gav ett positivt bemötande och hoppades att allt var till belåtenhet.

Är alltid en positiv överraskning när man får ett sådant bemötande!

Med vänliga hälsningar

Bejron Andersson

 

Detta var visst första gången de fått en kommentar om sina anställda! Och denna anställda är min lilla Gullebulle Adrian. Nu ska detta brev hänga på kylskåpet. Är man som mor stolt, eller?

2 kommentarer:

Anette J sa...

Wow fan va roligt :)Man kan behöva lite positiv feedback...men det händer ju inte speciellt ofta...knappt aldrig :(

Anonym sa...

Kul!
Jag är rätt säker på att denne Bejron som skrev brevet, det är min son.
Jag är precis lika stolt!
Just så skall man göra skriva när nåt är bra!
Bra gjort Bejron, morsan är stolt!
Yvonne

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: