fredag 28 augusti 2009

Märkligt uppvaknande

Har varit uppe på toa en gång inatt och eftersom det är ett väldigt lyhört hus så hörde jag grannens TV, märkligt eftersom klockan var halv 1. Vaknade igen vid halv 7 av att en tv, spelade musik och däremellan tjöt den märkligt. Inte bra, inte bra. Skyndade mig att ringa Eivor och berättade att något måste hänt och hon lovade sen i sin tur ringa vidare. Kvart över 7 kom Eivor och en till och låste upp, och där låg hon, på golvet i hallen, men hon levde som väl var. Vadå orolig innan de dök upp, trodde alla gånger att hon lämnat detta jordeliv. Skuldkänslor för att jag inte drack kaffe hos henne igår och för Coop-kassens skull! Och synd att man i det läget inte hade nån nyckel så att man kunde gått in och kollat med en gång, men det är segt virke i damen och hon fixar detta också! Men oron satt i ett tag ,i vilket fall som helst och givetvis kom tårarna när spänningen väl var över! Puuhh!

1 kommentarer:

Marie sa...

Hejsan!
Nu tror jag att det ska fastna!
Skrev på Addes blogg att han skulle hälsa dig o tacka för maten!
Mycket god!
Jag förstår att du har full fart när jag läser dina inlägg.Hur hinner o orkar du. Men som du sa taxitakterna sitter väl fortfarande i.
Stackars din granne,hoppas det går bra.
Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: