söndag 23 augusti 2009

Bakis och trött

Jaha, ta tag i mitt liv! Och vad har jag uträttat idag då? Jo, tvättat 3 maskiner och vattnat mina stackars blommor, det är vad jag har gjort! Och legat på soffan och päst och Herr Ågren har suttit snällt på min axel hela dagen. Man har ju så attans kul när man är uppe i allt det roliga, men dagen efter är det inte så kul. Det värsta är ju att jag kommer att ha en sån helg till men det blir säkert lika roligt då! Ska då till glasbaren och härja, som väl är redan på fredagen så att man hinner bli klar och fin tills måndagen.

Det värsta är med att vara bakis är nog tankarna, man funderar på vad man sagt och gjort, funderar även på all annan skit, blir nästan lite nostalgisk och jag som skulle lära mig att bara tänka positivt och tankarna sen på vad andra tycker om en är jobbiga, fast å andra sidan, de får tycka vad de vill. Jag är Jag! Jag vet att jag både blir tjabbig och stimmig när jag festar. Har ju också tagit det lugnt hela sommaren så nån gång måste man ju komma loss också! Även i min ålder! Och där hamnar ju alla så småningom!

Nu hoppas jag bara att jag kan fixa ett gig till Kitto här nere också och hon är definitivt värd att lyssna på, kanske man kunde försöka få hit henne till pizzan också, man kan ju snacka med dem om det iallafall. Jaja, ett nytt projekt att ta tag i!

Hoppas att Adde kommer hem snart så man har någon att snacka med, han var visst också på fest igår så det är alltid kul att höra vad som hänt. Resten av kvällen ska jag nog bara ligga framför dumburken eftersom jag själv känner mig loj och dum. Och förhoppningsvis en tidig kväll i bingen.

Dagens ord: Drick inte mer än du kan svälja!!

2 kommentarer:

sandra sa...

Det är nog inte så farligt, nästa helg är det glömt. Kommer du förresten i håg när jag flög ner till dig i en stor jacka insnurrad från topp till tå? Adde o du satt och åt frukost o han undrade vad det var för något som flög in genom dörren. Vi hade varit ute på det gamla goa wärdshuset och ågren var bara förnamnet... Hahaha KRAM!

Anonym sa...

Ja, jag minns inte allt, men just den gången minns jag mycket väl. Ha Ha

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: