onsdag 1 juli 2009

Kladdigt värre

I sommer tar jag mina spänner och går ut bland tällerna. Småländska!

Har jobbat 6 tim idag, kladdigt värre och har väl aldrig varit med om något så kvavt. När jag körde hem idag stannade jag till vid loppisen i Eriksmåla och köpte ett REP! för 20 spänn, snyggt tyckte jag och det passade så bra på verandan. Var hungrig som en varg när jag kom hem och fixade lite som jag åt ute i skuggan, Jag tvättade ett antal maskiner, har dammsugit och varit duktig. Har idag ringt till ett medium som heter Ingemo, har tid imon, man måste ju testa och eftersom det är min hobby så kan det ju vara kul.

Ska resten av kvällen bara slappa och läsa veckotidningar. Adde kommer väl snart hem också så då får man sig en pratstund med honom.

Känns lite kymigt, antar att det är Power meet i Västerås i helgen, sånt för man ju inte uppleva mer och den 11e juli är det i Kalmar. När jag köpt min röda Corvette då ska jag minsann också vara med, så det så!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: