måndag 27 juli 2009

Måndag igen

Känns snarare som tis eftersom jag jobbade igår. Slutade min tur vid 1 idag och det kändes skönt, körde raka vägen hem och förväntade mig en god middag av min kockson men där sket jag mig. Fick ta 2 mackor i stället och åt med aggression. Hade faktiskt förväntat mig nåt att äta av någon som var ledig idag. Tog sen itu med uppackning, vattning, tvätt och allt annat som behövdes göras eftersom jag inte varit hemma sen lördag morgon och den lata Inga gör inte mer än att ligga på soffan och tittar på Simpsons.

Skjutsade upp Adde till en kompis och sen kom Agnes, Simon och Liam hit. Passade på att bjuda dem på middag och på köpet fick jag trevligt sällskap och myspys med lille Liam. Satt och snackade om allt mellan himmel och jord och jag längtar verkligen tills de flyttar hit. Agnes försökte lära mig att tävlingsblogga men eftersom jag ännu är en nybörjare på detta område så lyssnade jag med ett halvt öra. Agnes blev irriterad och Simon fnittrade åt mig, tycker att jag är hur dum som helst!! Men de göö inget! Allt har sin tid! Och ju äldre man blir. . . kan man ju skylla på då! Nu sitter jag här och bloggar igen, efter att skjutsat upp Mike till Adde och polarna, ska snart hämta resten av Addes tvätt och gå och lägga mig för att läsa i en ny bok jag fick låna av Mia. Den heter “Positiv energi” och är skriven av Judith Orloff. Det är 10 recept som omvandlar trötthet, stress och rädslor till livsglädje, styrka och kärlek. Precis vad jag behöver, massor av det! Och precis sånt som jag är intresserad av, kärlek vill jag ha!! Nu är jag redo!!!

7 dagar kvar till Malmö!!

Vet ni vad dessa tecken betyder i en bloggadress? // ? Det visste jag för ca 1,5 timme sen men har redan glömt det! Så säker är jag!

1 kommentarer:

Agnes sa...

"Slasch slasch", mamma! Du är lika teknisk som en isbjörnsröv, vet du det?

Vi mötte ju Mike, men eftersom jag aldrig träffat människan så visste jag ju inte att det var han. -"Vad är det där för någon kaxig liten jävel..?" tänkte jag när han glodde på oss rätt in i bilen.. Så fel man kan ha, va?

Kramisen!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: