söndag 26 juli 2009

Söndag eftermiddag

Drog som sagt iväg till Berqvara igår morgon, efter bäddning och dusch. Tog med mig kalla äggamackor och kaffe som jag avnjöt under vägen. Var framme hos Mia och Jonny i deras mysiga sommarstuga vid 10- tiden. Dagen gick åt till att sola, ute och gå och vi grillade korv framåt eftermiddagen. Slappade och hade det gott tills 7 då vi åkte iväg och intog en god middag, efterrätt, kaffe och öl. Körde sen hem till stugan igen och drack lite cider innan läggdags.

Vaknade redan kvart över 8 idag. Satt ute och tog morgonens första cig, slog ihop min bäddsoffa och satte på kaffe. Hjälptes åt med morgonens bestyr och tog en sista fika i trädgården. Körde hemåt vid 1-tiden och jag stannade till hos Bosse i Gullabo och köpte några smörknivar. Landade i Broakulla framåt 2 och hälsade på Agnes, Simon och Liam. Träffade även mamma och Arne.

Ska börja jobba halv 6-21 ikväll igen, menlös tid men Berit tyckte prompt att jag kunde ta och jobba min lediga helg, blir till att sova över i Skruv inatt igen, tills nästa arbetspass imorgon bitti.

Dagens tanke: Livet skall levas, men då går tiden så snabbt. Tack för en härlig avslappnande helg!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: